marți, 20 aprilie 2010

Tara mea...

Cine nu a auzit de celebrul program Tara lui Andrei?
Eh...atunci cand ai atat de mult pamant pe taramul viselor neimplinite, te gandesti la cum se va numi pamantul tau de pe taramul viselor implinite.
Asa ca dupa multe cautari si invartiri de litere...plecand de la cel mai gustos medicament al copilariei mele, "Panadol", si terminand cu ultima litera a alfabetului, iata ce a iesit:
* Prima varianta a fost "Guacamondo", dar suna prea sarac sa se potrivesca cu ideile mele marete.
* "Romeinia" exista deja numa ca in varianta mai putin inspirata de "Romania"
* "Panadolia" a venit de la faimosul medicament mentionat...si "Nurofenia" a fost doar o incercare jalnica, dar amuzanta.
* "Algocalmina" are avea numai locuitori "calmiţi"
Am perfectionat varianta mea preferata si am mai gasit: "Paradolia", "Pacadolia", "Pamadolia", "Pabadolia" si "Pazadolia"

Totusi, ce sa aleg? Mai aveti alte sugestii?

3 comentarii:

Irina spunea...

=))
Deci faza cu Tara lui Andrei ma seaca" Convinge`ti mama sa te duc in tabara din Tara lui Andrei":-l
Se si asteapta sa vina lumea :-L
Sau cu Nurofen " ..dar durerea si febra ce area l`au oprit" wai, m`a spart
Deci astia fac cele mai stupide reclame de la o vreme

Irina spunea...

cea rea*

deea. spunea...

prostamol .. :-?? ..
=]]]]]]]].

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2009 Umbra colorata. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemesfree