joi, 22 aprilie 2010

Reclame

Cu totii stiti de trioul "Cristina, Bogdan, Paul", sau de popaBatman din reclama la "Teletch". Cine nu a intarziat la premiera? Si cine nu si-ar fi dorit ca toate sa se opreasca ca sa treaca el?


Sunt sigura ca il cunoasteti pe cel care are cinci euro sa o sune pe Mirela.


Replicile memorabile din reclame prind cel mai bine la public, "a inebunit lupul", bogdan si "maxim! am spus", "partidul te vrea tuns", "marea ieseala", "combinatozaur", "telefonul suna tiii riii riii riii , invitatie la bairam", "fraierozaur" sau "Cristina, respira-mi si mie prin telefon!" sunt doar cateva.

Desigur, si cantecele devin la fel de celebre ca produsul din reclama: "can you find the way to make me smile" sau "I think I like / Living upside down ", dar desigur, cine nu fredoneaza melodia bonduelle ("Da ador savoareeeea Bonduelle") sau melodia Palmolive.

Cele mai bine realizate reclame, sunt cele straine. Volswagen-ul taiat cu drujba in showroom, doar ca sa te faca sa cumperi un Logan arata cata ingeniozitate au niste straini pentru un brand romanesc.

Multe filme din alte tari au aratat ca sunt in stare sa-si adune clienti. Iata ce am gasit eu:

3 comentarii:

deea. spunea...

sau mai era ..
"pe`n serat se lasa cu .. :-? ..
se lasa cu neagat."
=]]]]]]]]]

Irina spunea...

foarte tare=))
ce`mi place bebelushul:X:X:X
si post`ul e genial =))
"can you find the way to make me smile" asta imi place mie:X:X:X

Anonim spunea...

Imi placeeee :X mor dupa bebeee:))

Puuup crisu`:*

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2009 Umbra colorata. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemesfree