joi, 15 aprilie 2010

Gradinita

Cu totii am fost cand eram mici la gradinita. Insa incepem sa o apreciem abia dupa ce ajungem la scoala.

Cum va suna: mic dejun, pranz, somnic si gustare? Evident ca foarte bine. Ce n-as da sa merg iar la gradinita. Cantecele... poezii... fara sinus, cosinus, ecuatii, lucruri la care oricum nu sunt buna. Fara stres si fara note!!
Cred ca as fi sefa de promotie! Adunari, scaderi , ce poate fi mai greu?

Plus serbari si Mos Craciun!!!

Voi nu ati vrea sa mai fiti la gradinita?

3 comentarii:

deea. spunea...

ba daaa =p~
mic dejun, pranz, somnic si gustare
ce poate fi mai bineeeee??? =[[

Irina spunea...

Da :X:X:X
Mic dejun, pranz, somnic si gustare
Serbari din cand in cand poezii etc.
Asta e viatza :X:X:X
Sincer mie imi palce mate si deocamdata la noi doar a inceput trigonometria nu cred ca o sa imi mai placa asta cand ajungem la geru:(
Cat de trista eram cand am terminat gradinitza:(((

Anonim spunea...

8-> ce vremuri
.... desi cand eram la gradinitza nu'mi placea k meeu imi dadeau lucrurile cele mai grele de invatat8-|

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2009 Umbra colorata. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemesfree