luni, 16 august 2010

Imi place sa...

In ultima vreme nu am mai scris...M-am axat in special pe "a observa".

Imi place sa urmaresc oamenii...imi place sa-i supraveghez fara sa stie ca sunt acolo...imi place sa ii observ, sa-i cunosc numai din gesturile si comportamentul lor.



Spre deosebire de a cunoaste, a observa implica sa fii tacut, sa nu incerci sa iesi in evidenta, sa incerci sa ghicesti felul acelui om de a fii numai din ceea ce vorbeste cu prietenii sai, sa asculti atunci cand poate ai vrea sa faci o critica...Sa nu te implici sau sa te faci important pentru aceea persoana...

E ca atunci cand te uiti pe geam, oamenii isi duc viata chiar daca tu ii urmaresti si ii supraveghezi. Fiecare actioneaza obisnuit, pe nimeni nu intereseaza ca esti acolo...dar totusi, iti faci o parere despre ficare in parte, si cand ai vrea sa-i cunosti, vei avea mereu in minte acea prima impresie pe care persoana respectiva ti-a lasat-o, indiferent daca ea se poarta dragut cu tine.


Cu totii trebuie sa invatam ca putem fi obervati mereu de alti oameni din jurul nostru, iar oricat vom incerca nu vom reusi sa schimbam acea prima impresie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2009 Umbra colorata. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemesfree